دستگاه میوه خشک کن صنعتی ED1000

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی یک تنی مدل ED1000 فقط 494 میلیون تومان است و به عنوان دستگاه خشک کن صنعتی به کار میرود این دستگاه 350 سینی 55*80 دارد که ظرفیت بالایی است. مشخصات و توضیحات این دستگاه خشک کن در زیر آمده. این دستگاه مانند سایر مدلهای دستگاه خشک کن شرکت اکباتان صنعت چند ویژگی منحصربفرد دارد که هیچ کجای دیگر نخواهید دید. این ویژگیها عیارتند از:

خرید دستگاه میوه خشک کن گازی ed1000

  1. کنترل پنل هوشمند و برنامه نویسی شده روی مادربورد
  2.  تهویه اتوماتیک
  3. کانال کشی سیرکولاسیون برای چرخش هوا
  4. از همه مهمتر سیستم خنک کن . این ویژگی باعث میشه که دمای موتور فن ها از 35 درجه بیشتر نشه. مشکلی که شاید افراد زیادی درگیرش هستند و بخاطر سوختن مداوم فن های دستگاه ، دچار خسارات زیادی میشن .

اما در مورد دستگاه های میوه خشک کن شرکت اکباتان صنعت هیچوقت این مشکل پیش نمیاد . حتی اگه چندین هفته بی وقفه دستگاه کار بکنه بدون یک لحظه استراحت.

مشخصات ظاهری دستگاه میوه خشک کن صنعتی یک تنی

طولعرضارتفاعوزن
9 متر2.7 متر2.4 متر3 تن

انرژی مورد نیاز این مدل دستگاه میوه خشک کن برق سه فاز و گاز شهری است. البته از گازوئیل و گاز مایع هم میتوان بجای گاز شهری استفاده کرد.

ظرفیت : تعداد سینی 350 عدد سینی با ابعاد 55*80 که روی 10 گاری متحرک و چرخدار قرار دارند.

هوادهی: سیستم هوادهی دستگاه میوه خشک کن ED 1000  بسیار قدرمند است .

تعداد فن هوا دهیتعداد فن تهویه اتوماتیکسیستم گرمایشی
50 فن پر دور3 فن پر دور3 دستگاه مشعل

سیستم هوادهی این دستگاه خشک کن میوه طوری طراحی شده که هر فن در واقع عملکرد دو فن را دارد. هم به عنوان فن دمنده و هم فن مکنده کار میکند .

به دلیل دبی هوادهی فوق العاده  بالا و گردش هوای بسیار خوب ، این دستگاه میتواند محصولات را با کمترین مصرف انرژی و سریعترین زمان ممکن خشک بکند.

تولید میوه خشک یا سبزی خشک در این دستگاه همراه با حفظ ارزش غذایی مثل آنزیم ها و ویتامین هاست . ضمنا آسیبی هم به رنگدانه های میوه نمیرسد.

چگونه میوه خشک کن را بررسی و انتخاب کنیم؟

صفحه اصلی اکباتان صنعت

شرایط کارگاه

کارگاه تولید میوه خشک برای دستگاه میوه خشک کن ED1000 باید متراژ مناسب و کافی داشته باشد. با توجه به ظرفیت این مدل دستگاه که صنعتی محسوب میشود قطعا وسایل جانبی هم مورد نیاز است . در نتیجه باید فضای کافی برای همه دستگاهها کافی باشد. بطوری که شما بتوانید به راحتی تمام مراحل تولید میوه خشک را انجام بدید. از مرحله سورتینگ گرفته تا شستشو و اسلایس و دپو کردن . با این اوصاف برای دستگاه میوه خشک کن صنعتی ED1000 و وسایل جانبی تولید میوه خشک ، باید حداقل 200 متر مربع فضای کارگاه باشد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *